CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Followers

Tuesday, 5 July 2011

Sakit aku datang balik

tengah aku menari hip hop..ttbe semput aku dtg balik.. bkn setakat semput je dtg ni.. tp, sakit tulang belakang aku pun datang jugak.. nak menangis un taboleh td.. tp, nasib baik adik aku balik skolah cepat .. dia tengok aku cepat2 dia ambik kan aku ubat semput aku.. ya allah ! terima kasih banyak banyak !! terima kasih adik sebab tolong along.. kau bayangkan lah muka aku dah pucat babe ! nyawa aku dah nak melayang .. seksa betul sakit mcm ni.. tp, alhamdulillah kepala aku tak sakit lagi.. hmm.. aku tau aku dah tak lama kat muka bumi ni.. aku nak puas hidup kat sini.. ayah aku cakap jangan pikir lag tentang sakit tu.. buat tak tau je.. hmm.. YA ALLAH !! KUATKAN LAH AKU !! aku macam dah tak kuat lagi !!!

0 comments: