CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Followers

LAGU SWEET BAGI SAYA :D

Friday 1 July 2011

im happy with you

even awak ni ggrrrr !!! mengoda saya selalu.. tp awak pandai ambik hati saya..awak tau tak saya dah terlebih sayangkan awak.. oh my god !!! ape awak dah bwat at sy ni ??? awak tau tak tiap2 ari saya teringatkan sal awak.. masa saya ada pertandingan and masa saya tgah bz, saya mesti nak call awak.. kalau kita bergaduh atau salah faham.. say mesti nak call awak.. sebab saya tak nak hubungan kita berlarutan mcm tu.. saya nak hubungan kita selalu sweet2 okay sayang.. saya kat sini selalu bersama awak.. saya bkn mcm org lain "habis madu sepah di buamg"soryy... saya bkn orang mcm tu.. saya mmg sayang gila kat awak ..saya tak pernah nak menipu pasal perasaan menyukai seseorang.. huhu.. sejak kita berkenalan, saya dah suka kat awak tapi sy segan nak bg tau at awak yg saya suka kan awak.. yela awak cantik sangat.. saya plak taa hensome, tak cute.. tp, thanx awakk !! sebab layan saya time kita mula2 berkenalan :)) awk taa pernah sombong dgn saya.. hehehe !! saya gembira sangat time tu.. tiap2 ari saya online bub nak chatting dgn awak.. then 1 day, saya dah tak tahan saya minta num awak.. awak terus bg num awak.. sekali lg saya GEMBIRA !!! tp, lpas tu kita LOST CONTACT.. penat saya cari num awak.. satu rumah saya selongkar.. sekali saya jumpa num awak kat dlm buku.. OMG !! saya melompat gembira time tu..hahahaha !! agak mcm budak kecil kan saya ni :D
lpas tu saya terus cntck num awak.. kot2 awak guna lagi.. tp, YEAHHH !!!!!!!!!!!!! awak still lagi gne num tu.. bertambah gembira saya !! dah selang 2 3 hari saya cntck awak, saya cuba memberanikan diri utk menjadi COUPLE awak.. saya ingat awak nak reject saya.. tp rupa2 nyer awak TERIMA saya tanpa byk soal.. wow !!!!!!!! selepas itu kita mulakan hidup baru.. tp, tak semestinye kita sentiasa happy.. ada lah gaduh2 sikit kan.. tp, sumpah awak.. lepas kita putus, saya hilang arah tujuan saya.. saya selalu muram.. tak makan.. selalu sakit... nak mati rasanye.. ttbe awak muncul yg awak ckp awak sayangkan saya !! saya terasa mcm MATI HIDUP SEMULA !!!!!!! hohoho
then kita couple sampai lah sekarang.. kita dah janji tak akan berpisah lagi.. TERIMA KASIH KERANA MEMBERI HIDUP SAYA SEMULA SYAKILLA :D

0 comments: