CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Followers

Sunday, 17 July 2011

cabaran untuk aku dan dia :(


AHAD 17/7/2011.....
hari ni aku tak dpt nk cntct dy.. bub aku takde kdid.. aku baru plan esk balik skolah aku nak top up.. tapi, bila malam aku online, dia cakap kat aku yg mama dia ambik HP dia.. ya allah !! macam mana aku nak hadapi hari2 tanpa mendengar suara dia ?!!! sehari aku tak cntct dia aku terasa bagai nak mati.. inikah pula berbulan bulan ?!! aku tak sanggup !! tapi, aku sayang sangat kat dia aku sanggup tunggu dia sampai dia pakai HP balik.. akau betul2 sayangkan dia.. sayang sangat kat dia.. mungkin ni lah halangan yang akan aku dan dia akan harungi bersama.. bb, b janji b akan setia kat bb.. b janji b tak akan berubah hati kat bb.. b akan setia menunggu bb mcm b tggu bb dulu.. mama buat kita mcm ni bub mama nak kita berlajar.. ya sayang.. b un akan berlajar jgk.. tapi bb, awa janji jgk dgn b yang bb tak akan menangis dan selalu jaga kesihatan k.. b kat sini selalu rindu kan bb.. bb tau kan b suka dgr suara bb.. suka sangat !! kalau b dpt dengar suara bb.. hati b dah cukup tenteram sayang.. selama kita bersama , b tak pernah menipu bb walaupun sekali.. bb, kita tak cntct berapa hari ?? alarhh !! saya akan rindukan awak lah !! :(
hmm.. kalau lah aku dpt bercakap mcm tu kat dia, aku rasa aku akan menangis sangat2 !! SYAKILLA !! saya SAYANG AWAK !! saya sanggup tunggu awak sampai ke penghujung dunia !! saya akan tggu awakk !! awak, setiap hari saya nk dgr suara awak.. tapi, dah jadi mcm ni.. SAYA REDHA je lah.. nak bwat mcm ne kan,, hmm.. awak..... SAYA CINTA KAN AWAK SEORANG SAHAJA !!! please ! jangan pernah berubah perasaan awak kat saya :(( awak tau kan saya tak sanggup KEHILANGGAN AWAK untuk kali yang ke 2.. saya tak sanggup awakk !!! TAK !!! :((
sayangg... i really love you syakilla !

0 comments: