CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Followers

Monday, 4 July 2011

baju sekolah hilang

baju sekolah Aku hilang buat kali yang pertama.. ggrrr !! siapa ambik baju sekolah aku !! bangun je pagi dalam pukul 5, aku dah siap2 nak ambik baju untuk di gosok.. tp, hari ni aku cari punye cari.. tak jumpe2.. aku tanye la mama..



saya : mama.. ada nampak baju sekolah saya tak ??
mama : kat dalam bilik baju lah..
saya : tak ada pun.. penat orang cari..
mama : eh ?? yke ? dah kau pergi gosok ape yg patot, biar mama yang carikan..
saya : okay..
dekat 30minit berlalu..
saya : mama ! dah pkul bpe ni.. org dah lambat.. jumpa tak baju saya ni ??
mama : takde lah.. kau letak mana baju ??
saya : balik sekolah org terus letak dalam mesin la..
mama : dah lah.. kau tak payah sekolah hari ni..
saya : tapi mama, saya ada hal kat sekolah..
mama : bisto kau nak pergi sekolah tak pakai baju ??
saya : err -,-    yelah ...
(terus texting pingu saya,)



SAYA DI SINI BERASA YE, AMAT KESAL DENGAN TINDAK KAN KAMU SEMUA YE..
KERANA YE, TELAH MENGAMBIL BAJU SAYA YE.. TOLONG LAH YE, PULANGKAN BAJU SEKOLAH SAYA TU YE.. SEKIAN TERIMA KASIH ! 

0 comments: