CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Followers

Monday, 6 June 2011

makanan tak sedap !

tempat ni la hyun dgn family makan masa 5/6/2011.. tempat ni, tak sedap langsung !! makana apetah lagi.. tp, sabab lapar.. hyun dgn family makan je la.. nak tau tak ada 1 family ni kan,diaorang datang dah duduk dah at meja makan tu.. tp,meja tu tak dibersihkan lagi dan ada sisa sisa mkanan org yg dah mkn sblm tu.. nak dikatakan la kan..tempat tu kotor sangat !!hyun nasihatkan kepada semua jgn makan at tempat tu..haishh !! air dah la tak manis !! tawar gle nak mamposs !!geram lau di kenangkan balik.. sup ekor dgn tomyam, ya allah !! tak sedap !! aaarrgghh !!! nak je saman gerai tu !! tapi dah sendawa2 plak dah at dlm kete.. ha !! pe kes ni ?? hahahaha !! sengal kowt :D








 akhirnya habis jugak makanan hyun dgn family.. lapar punye pasal la kan .. hahahaha !!!

0 comments: