CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Followers

Monday, 6 June 2011

ella.....



kenapa awa tinggal kan sy ?? awa tau kan yg sy dah mula sayangkan awa.. sy tau sy tak pernah paham perasaan awa.. sy minta maaf.. tp,awa nak tau tak.. sejak kita putus, sy menangis tiap2 malam,sebab sy tak boleh terima hakikat yg kita dah putus.. sy hampir nak bunuh diri pasal benda ni..setiap saat sy mengharapkan awa kembali kpd sy.. tunggu tunggu tunggu dan tunggu.. akhirnye sy give up.. sy nak lupakan awa bub awa selalu tak ada bersama sy,bila sy perlukan kasih sayang awa... sy kecik aty awa :((.. even awa terbaik pernah sy jmpe, tp, sy janji.. sy tetap dgn awa.. susah nak anggap awa kwn sy, tp, sy cuba :),walaupn sukar.. awa awa awa.. tolong eh jgn tnggalkan sy agy :((.. hidup sy dah perfect masa kehadiran awa.. tp,lepas awa tnggalkan sy, idup sy dah tak mcm dulu.. everythng change !! :(( kali ni awa muncul kembali dlm hidup sy.. sy terasa seperti mati hidup semula !! thanx awa bub muncul dlm hidup sy balik.. sy tau awa baik,manje,caring,my sweet girl... awa .. berjanji lah dgn sy yg awa tak kn tinggal kan sy lagi.. dah lama sy tunggu awa datang kat sy, sekarang baru lah awa muncul.. masa awa txt sy.. sy terkejot sampai tak terkata at tuition.. sy gembira sangat bila dpt txt dr awa.. hehe.. awa tau sy dah lama tunggu saat mcm ni.. akhirnya...... ape yg sy harapkan dr awa tercapai !! TERIMA KASIH PUTRI ENTAN SYAKILLA !!!!







SAYA HARAP AWAK AKAN MENJADI MILIK SAYA SEMULA !!

0 comments: