CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Followers

Thursday, 4 August 2011

Saya Tak nak Sakitkan hati AWAK..

Babyy.. saya minta maaf sangat kat awak.. apa yang saya buat kat awak selama ni, saya tak berniat nak sakitkan hati awak..sejak awak pergi dari hidup saya, saya betul2 buntu dan saya tertekan..setiap hari sya menangis..saya selalu termenung dan lihat semua gambar2 awak..bila saya nak tido, bayangan awak selalu ada bila saya pejamkan mata saya..setiap malam saya berharap awak akan kembali kpd saya..saya janji dgn diri saya saya akan selalu berhati-hati bercakap dgn awak.. bagi saya.. hati awak lembut sangat..pada suatu hari awak datang kembali dalam hidup saya.. saya terkejot ! saya gembira !! mulai saat itu saya janji,saya nak bahagiakan hidup awak.. awak pernah cakap kat saya yang awak teringan saat manis kita dulu.. saya pun cakap kat awak.. "bie akan cuba kembalikan kenangan tu" awak pun senyum ":-)" dan saya pun mula gembirakan awak..
tapi...... semalam kta gaduh.. disebabkan awak cemburu tgok saya happy dgn kwn2 saya.. saya pun cemburu awak happy dgn kwn2 awak.. tp, saya taknak cakap kat awak.. saya takot sebab mulut saya, kita berpisah.. saya simpan diam2.. saya sebenarnyer, gembira .. bila lihat awak pun gembira.. saya taknak spoil mood awak masa awak tengah bergembira dgn kwn2 awak.. awakk... kegembiraan awak itu adalah kegembiraan saya jugak..jadi baik saya buat2 taktau je dgn perasaan cemburu saya ni..


awakk.. saya takot kehilangan awak.. takot sangat awak.. awakk.. saya tak terlebih sayangkan awak.. maafkan saya.. saya cuma taknak awak sakit hati dgn cemburu buta saya ni.. biarkan lah saya yang rawat sendiri.. SYAKILLA I LOVE YOU SO MUCHH !! im so sorry :((

0 comments: