CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Followers

Sunday, 7 August 2011

saya menangis...

awak.. knp awak ckp mcm tu kat status awak ?? sy tanye awak.. awak kata awak dah nak pergi.. tolong awak.. jgn tinggalkan saya !! saya masih lagi perlukan awak ! saya sayang kat awak sangat.. saya tak tau ape akan jadi kat saya kalau awak pergi.. sejak awak hadir dlm hidup saya, awak byk bg kekuatan untuk saya hidup.. awak sorang je tau yang saya sakit.. dan saya pun tahu awak pun sakit.. awak selalu marah saya bila saya cakap pasal mati.. awak kata awak tak suka dgr pasal mati.. awak sayangkan saya.. tp sekarang... awak cakap pasal mati.. awak kata awak dah tak lama.. awakk !!!!! saya tak nak hidup saya tak tentu arah mcm dulu lagi.. saya btol2, perlukan awak.. saya tahu kita jauh.. saya dah janji lepas je spm saya akan pergi jumpa awak.. kalau mcm ni lah hubungan kita.. sampai bila2 saya tak akan jumpa awak.. YA ALLAH !! kuatkan lah aku ya allah !! aku tak sanggup kehilangan dy.. aku btol2 tak snggup !! aku sayang dy .. aku dah terlebih sayangkan dy sepenuh hati aku.. aku berikan segalanya kpd dy.. aku sanggup bertukar nyawa dgn dy ya allah !! biarkan aku je yg pergi.. BUKAN DIA!! ya allah ! kenapa semua terjadi kpd aku dan dy ?? aku tahu dy tak kuat.. jgn lah ambik dy dr aku .. sesungguhnye aku tak sanggup kehilangan dy dalam hidup aku.. ya allah.. kau panjangkan lah umur dy.. kau lindunglah dy dr segala musibah ya allah.. aku mohon padamu :'(


awakk.. saya ikhlas sayangkan awak.. saya nak awak tahu yang saya sanggup tukar tmpat dgn awak.. tp awak.. tolong... jangan pergi dr hidup saya .. saya tak nak awak pergi !!! :'(

0 comments: