CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Followers

Wednesday, 20 July 2011

usik dia sampai dia gelak....

hey hey hey !!! nak dgr cerita tak ?? hahaha !! saya suka sangat sakat buah hati saya.. sebab saya nak dgr suara dy ketawa.. kalau korang dgr suara dia time dia demam.. memang lah korang kata saya ni kejam, awek tengah sakit2 pun sempat agy nak usik dia.. bukan ape weyhh.. saya terlalu sayangkan dia.. saya tak nak kalau saya terlalu care pasal dia nanti dia rimas pulak kalau aku terlalu care pasal dia.. humm.. btw, bb... bie minta maaf tau sebab selalu usik bb.. b sebenarnye sayangkan bb sangat2.. b takde sape nak usik.. klau bb depan mata bie.. bie ase, bie akan peluk je bb sampai bb tido :D hehehe !! mmmmmuuuuuuuaaaaaahhh !!! i love you PINGU :D

0 comments: