CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Followers

Monday, 18 July 2011

menjalani kehidupan tanpa dia..

awak... saya rasa hubungan kita semankin jauh lah.. saya harap, awak masih lagi sayangkan saya macam mana saya sayangkan awak.. saya tak sanggup kehilanggan awak.. awakk.. semalaman saya tak tido.. saya termenung sepanjang malam tu.. saya tengok semua picture2 awak kat dalam laptop saya ni.. saya tak tau knp, saya boleh TERLAYAN plak lagu dadali ni.. saya menangis lagi... haishh !! cengennyer saya ni kan awak.. hahaha !!
awakk.. saya saya saya terlalu rindukan awak.. saya tunggu awak call saya.. sedih la wak.. saya tak nak benda ni terjadi.. tapi........ terjadi jgk akhirnye.. saya harap saya kuat.. syakilla... saya nak awak !!

0 comments: